Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Jeśli po rozpakowaniu przesyłki niestety okaże się, że uległa ona uszkodzeniu podczas transportu, posiada wady fabrycznych lub że wysłaliśmy Ci nie to, o co prosiłeś, natychmiast poinformuj nas o tym. Wszystko można jeszcze naprawić.

Procedura reklamacji

1. Zrób zdjęcie przedstawiające wadę reklamowanego produktu oraz opisz co z nim jest nie tak. Dodaj jeszcze swoje imię i nazwisko, nick z Allegro i numer telefonu, i wyślij wszystko na adres mstrizko@timeforwood.com.pl Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko, jak się da.

2. Jeśli wiesz, że nie obejdzie się bez wymiany feralnego towaru możesz od razu przygotować przesyłkę do zwrotu. Dołącz do niej kartkę z opisem wady, która jest powodem reklamacji oraz dane adresowymi, pod które chcesz, żebyśmy wysłali naprawiony lub nowy produkt,

3. Tak przygotowaną paczkę wyślij paczkę na adres: TimeForWood Michał Striżko 95-200 Pabianice Karniszewicka 159 W przypadku uznania reklamacji, zwracamy całkowite koszty przesyłki, jeśli dokonałeś jej w najtańszy dostępny sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl